آموزشی

آگاوه تراپی چیست ؟

آگاوه-تراپی

آگاوه درمانی(تراپی) نوعی ترمیم موهای آسیب دیده بدون هیچگونه سنگین شدن از صافی موها  میباشد، ولی تحت هیچ شرایطی فر موها باز نمی شود فقط وز مو و آسیب مو از بین می رود توسط روش های مخصوص که روغن آگاوه درون آنها قرار گرفته و با حرارت از طریق اتو به مو تزریق می شود

آگاوه یک گیاه شبیه به آلوورا می باشد ، در آلوورا شما با مواد بسیار مقوی ژله ای روبرو می شوید اما در آگاوه با روغنی بسیار پر فایده و احیا کننده . بسیاری از کشور های دنیا آگاوه را بی ضرر ترین و ارگانیک ترین و حتى فاقد فورمالید می دانند و به این مواد روی آورده اند .

یکی از این روش های و تکنیکهای جدید صافی مو استفاده از روغن اگاه است که به آن اگاوه تراپی می گویند

با پیشرفت تکنیکهای صافی مو و کراتینه امروزه در دنیا روشهایی که بیشتر خاصیت و ماندگاری را داشته باشند را مورد توجه قرار می گیرند .

بخصوص روشهای صافی و ترمیم مو گیاهی که فاقد فرمالید هستند

آگاوه چیست؟

آگاو گیاهی گلدار است اما هر بوته آن یک ‌بار گل می‌ دهد و می‌ میرد. آگاوه را به نام  گیاه صد ساله نیز می ‌شناسند.

معمولاً بسیاری آگاو را به اشتباه کاکتوس می‌ دانند، درحالی که آگاو کاکتوس نیست و با گیاه صبر زرد نیز که برگ ‌های مشابهی دارد، رابطه‌ای ندارد. این گیاه در بخشهایی از آمریکا، مکزیک، آمریکای مرکزی و امریکای جنوبی، مدیترانه و بعضی از نواحی هند یافت می‌شود و ریشه‌ ها، شیره و آب آگاوه برای ساخت دارو استفاده می‌شود.

موارد استفاده دیگر از آگاوه

آگاوه به صورت خوراکی برای یبوست، سوء هاضمه، نفخ، یرقان، سرطان، اسهال و برای تحریک درد زایمان و افزایش ادرار استفاده می‌ شد. هم چنین نوشیدنی به دست آمده از این گیاه به زنان شیرده برای افزایش شیرشان داده می‌شود هم چنین برای درمان کبودی ‌های پوست و افزایش رشد مو به کار می‌ رود.

انواع آگاوه

در بین گیاه آگاوه انواع گوناگونی وجود دارد. آگاوه آمریکایی یکی از محبوب ترین آن هاست. در زیستگاه طبیعی این گیاه قادر به رسیدن به 3 متر در ارتفاع است. این نوع دارای برگ ‌های مایل به آبی زیبایی است که تیغ ‌های برجسته و دندان‌ اره‌ای دارد

صافی و ترمیم مو با روغن آگاوه

روغن آگاوه توسط آیرن‌ های مخصوص که روغن آگاوه درون آنها قرار گرفته و با حرارت از طریق آیرن به مو تزریق می‌شود.

بسیاری گیاه آگاوه را با کاکتوس یا گیاه صبر زرد به واسطه شباهتی که به آنها دارد اشتباه می‌ گیرند ولی در واقع یک گیاه شبیه آلوئه‌ورا می‌باشد، در آلوئه‌ورا شما با مواد بسیار مقوی ژله ای روبرو می‌ شوید اما در آگاوه با روغنی بسیار پرفایده و احیا کننده مواجه هستید.

خواص احیا کنندی اگاوه درمانی یا همان اگاوه تراپی برای موها با توجه به بدون ضرر بودن و ارگانیک بودن بطوریکه فاقد فرمالید می‌باشد. ناگفته نماند که در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان مورد استقبال و استعمال قرار گرفته است.

هزینه آگاوه تراپی

برای انجام آگاوه تراپی قیمت مشخصی نمی توان تعیین نمود زیرا هزینه آگاوه تراپی به عوامل مختلفی مثل اندازه موها، مقدار مصرفی روغن آگاوه، هزینه خرید روغن و جنس مو دارای بستگی دارد.

به عنوان مثال ممکن است یک آرایشگاه روغن را با قیمت جدیدی خریده باشد و سپس با توجه به آن، از مشتری هزینه دریافت کند؛ درحالی که یک آرایشگر دیگر با قیمت قبلی روغن را داشته باشد

همچنین خشکی یا چرب بودن مو بسیار در تعیین قیمت مهم است. هرچه مو چرب‌ تر باشد مقدار روغنی که مصرف می‌شود بیشتر است؛ پس در نتیجه میزان هزینه پرداختی توسط مشتری بیشتر می‌شود. ناگفته نماند که هر چقدر اندازه و قد مو افراد بیشتر باشد باید هزینه بالاتری برای آن پرداخت نمود.

مزایای روش آگاوه تراپی

آگاوه تراپی یکی از بهترین روش های صافی مو در بین سایر روش های احیای مو است که نه تنها عوارضی ندارد، بلکه دارای مزایای بی شماری است به شکلی که از این گیاه فقط مختصرا برای درمان موها استفاده نمی شود و در سایر بیماری ها نیز از قسمت های مختلف این میوه استفاده می شود.

با توجه به مطالب گفته شده، از مهم ترین مزایای روش آگاوه تراپی، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کاملا بدون خطر و بدون عوارض
  • عدم نیاز به مراقبت و بستری
  • عدم ایجاد تغییرات در ساختار مو
  • هزینه متعادل برای انجام این روش
  • استفاده برای درمان بیماری های مختلف
  • نداشتن مواد سرطان زا
  • امکان استفاده برای موهای آسیب دیده
  • عدم ایجاد تغییرات در حالت مو

جمع بندی

آگاوه تراپی یکی از روش های بی خطر برای احیای مو است که در کمترین زمان ممکن و بدون ایجاد تغییرات در حالت مو به شما کمک می کند تا مشکلات مختلف مو را درمان کنید.

شما میتوانید تمامی محصولات مورد نیاز برای انجام آگاوه تراپی و محصولات مراقبتی بعد از را از سایت گالری لیلاک با بهترین قیمت خریداری کنید .

برای خرید اینجا ضربه بزنید

LILACGALLERY.IR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *