آموزشی, خبری

نیام، از اسطوره آفرینش تا خلق اسطوره

be pure niamh

به عصر جدید تعالی تریکولوژیک خوش آمدید

از اساطیر باستانی و جذاب ایرلندی تا فناوری پیشرفته در زمینه تریکولوژی: موضوع مشترکی که این دو جهان ظاهراً متمایز را به هم پیوند می دهد چیست؟ طبق افسانه سلتیک، نیام دختر خدای دریا و ملکه جوانی ابدی بود. او همچنین نماد زیبایی، نور و شکوه بود. با الهام از این شخصیت تحسین برانگیز، Niamh را ایجاد کردیم، خط تولید جدیدی که برای خواستارترین و خلاق ترین آرایشگران طراحی شده است. این خط در هسته یک پروژه معاصر قرار دارد. در عین حال، این بیانی از تاریخ طولانی است که چندین دهه را در بر می گیرد.

این تاریخچه شامل شصت سال تجربه، اشتیاق عمیق به مراقبت از مو، فناوری های پیشرفته و مواد فعال با کیفیت بالا می باشد. این عوامل باعث ایجاد تشریفات زیبایی با تکنولوژی پیشرفته، منحصر به فرد و بدیع شده است که برای تحت تاثیر قرار دادن و جلب رضایت مشتریان زن و مرد امروزی طراحی شده است. ماموریت ما تحقیق و توسعه محصولات پیشرفته است که واقعاً با سبک ها و نیازهای زمانه هماهنگ باشد. ما می خواهیم بتوانیم معیارهای جدیدی را در زمینه تعالی سه گانه تعیین کنیم.

بخشی از تغییر باشید

این شعار مجموعه نیام هست .

مواد تشکیل دهنده فعال انحصاری و خطوط HI-Tech برای مفاهیم تجدید شده در مورد زیبایی از رنگ گرفته تا استایل، روش‌ها و فرمت‌ها، تمام فعالیت‌های ما در راستای دیدگاه ما از طبیعت است. تمام عملیات ما با هدف زیبایی و سلامتی مو برای مردان و زنان امروزی و الهام گرفته از سنت معتبر لوازم آرایشی ایتالیایی است. این کار با آزمایش برای یافتن مواد مفیدی که می تواند عملکرد محصولات موی Niamh را افزایش دهد، شروع می شود. به همین دلیل، یک تعادل جدید بین علم و طبیعت، زیربنای صورت‌بندی‌های استثنایی ما است. همه آنها برای اثربخشی آزمایش شده اند و به خوبی توسط مو و پوست تحمل می شوند. بافت های تصفیه شده و سایه ها و عطرهای هماهنگ با نت های جذاب. درمان‌های ما برای ارائه یک تجربه هیجان‌انگیز چند حسی با هر استفاده طراحی شده‌اند. آنها همچنین برای تحریک طبیعی جذب مواد فعال و ایجاد لحظه ای از سلامتی عمیق برای مو ساخته شده اند. فقط محصولات حرفه ای با فرمول های پیچیده برای مو و ریش نتایج فوق العاده ای را برای مشتریان به دست می آورند. این نتایج شامل رنگ خالص است که باعث افزایش هایلایت، موهای محافظت شده و بی نقص هر روز و داشتن ریش مردانه اما منظم می شود. این نتایج بیانگر استانداردهای کیفیت سختگیرانه ای است که در پس مفهوم ابتکاری Niamh از مو وجود دارد.

BE PURE    بی پیور

برند بی پیور یکی از تحصصی ترین محصولات مو کمپانی نیام هست . بی پیور تخصصی ترین ماسک و شامپو های مو را برای درمان انواع موها ارائه میکند . محصولات بی پیور خالص و از دل طبیعت الهام گرفته شده . زیبایی و سلامتی طبیعی: پاک باشید – موی ارگانیک خط جدید محصولاتی است که برای پاکسازی و حالت دادن موها با استفاده از فرمول های متعادل، ظریف و خالص با بهترین عصاره های ارگانیک طراحی شده است.

محصولات بی پیور کاملا بدون سولفات ، بدون پارابن ، بدون سیلیکون ، بدون نمک و بدون املاح معدنی میباشد .

در ادامه به بررسی برخی از محصولات بی پیور میپردازیم .

شامپو محافظت کننده از موهای رنگ شده (برچسب بنفش رنگ) بی پیور

که برای موهای رنگ شده یا سفید کننده طراحی شده است ، یک درمان کاربردی برای محافظت از مو بعد از خدمات رنگ است
فرمول آن ، غنی از عصاره بیولوژیکی انار و کالاندولا ارگانیک ، عملکرد مرطوب کننده ساختار را تضمین می کند ، از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و حداکثر درخشندگی را فراهم می کند و از محو شدن رنگ جلوگیری می کند.

فرمول 100٪ ساخت ایتالیا ، غنی از عصاره های ارگانیک برای شامپو محافظ Be Pure

بدون SLS ، بدون سیلز ، بدون پارابن ، بدون رنگ ، بدون سیلیکون ، عطر ضد حساسیت ، بدون روغن های معدنی.

ماسک مو سم زدایی DETOX   BE PURE حجم 1000 میلی لیتر

موهای شما را از استرس آزاد می کند. عصاره آلوئه ورا و هویج با بهبود وضعیت پوست سر ، سموم و ناخالصی ها را از بین می برد. علاوه بر این ، تمیزکاری عمیقی را به همراه دارد که از آلودگی های محیطی محافظت می کند. در حالی که عصاره آلوئه ورا حاوی آنزیمی پروتئولیتیک است که سلولهای مرده پوست سر را ترمیم می کند و به نوبه خود آن را شرط می بخشد ، هویج ، غنی از ویتامین A و C ، باعث فعال شدن گردش خون می شود

طریقه مصرف :

بعد از شامپو زدن ، ماسک را از وسط تا انتها به موهای مرطوب بمالید. بگذارید 5 دقیقه بماند و سپس بشویید. همیشه بعد از هر بار شستشو از آن استفاده کنید.

 

 

ماسک موهای آسیب دیده BE PURE حجم1000 میلی لیتر RESTORE

ایده آل برای موهای آسیب دیده. اثر مواد فعال موجود در ترکیب قادر به بازسازی موهای ضعیف شده توسط تأثیرات خارجی و مصنوعی است. این اثرات فعال بیشتر انعطاف پذیری ، آبرسانی کامل و تغذیه عمیق را فراهم می کند.
تفاله میوه موز یک پاناسه است زیرا دارای مقدار زیادی مواد مغذی (قندها ، ویتامین ها و مواد معدنی) است که بسیار آبرسان و مغذی هستند. با خشکی بیش از حد مو مبارزه می کند. قرن هاست که اثرات مفید روغن زیتون شناخته شده است. به مو خاصیت ارتجاعی طبیعی داده و ترکهای فیبر مو را بهبود می بخشد. زیتون حاوی مقدار زیادی مواد معدنی و سه آنتی اکسیدان مهم است – ویتامین E ، پلی فنول ها و فیتواسترول ها ، و همچنین ترکیب نادر هیدروکسی تیروزول ، که به جلوگیری از اثرات مضر رادیکال های آزاد کمک می کند. علاوه بر این ، روغن زیتون سرشار از ویتامین های A ، B ، D و E است ، ویتامین هایی که می توانند ریشه مو را تحریک کنند و بنابراین رشد را به طور قابل توجهی تسریع می کنند.
اثرات مغذی ، تسکین دهنده و نرم کننده
از خشک شدن و خرد شدن انتهای آن جلوگیری می کند
از رشد مو پشتیبانی می کند ، باعث افزایش حجم و نرمی می شود
ترمیم PH فیزیولوژیک
SLS رایگان – SLES رایگان – مواد اضافی ارگانیک – PARABENS رایگان – مواد رنگی رایگان – سیلیکون های رایگان – مواد معطر بدون آلرژی – روغن معدنی رایگان – 100٪ ساخته شده در ایتالیا
نحوه استفاده:
بسته به طول مو به مقدار مناسب محصول استفاده کنید. شامپو یک موس ملایم ایجاد می کند که به آرامی مو و پوست را درمان می کند. خوب بشویید.

 

محصولات تخصصی مو برند بی پیور ایتالیا را میتوانید از سایت گالری لیلاک تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *