قوانین و مقررات

کاربر گرامی ضمن تشکر از انتخاب سايت لیلاک به اطلاع می رساند استفاده از ‌سایت لیلاک به معنی توافق کامل شما با قوانین مندرج در اين صفحه می‌باشد.

لیلاک متعهّد به رعایت کلیه اصول و رویه‏‌های اخلاقی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قانون تجارت الکترونیک در قبال کاربران خود می باشد.
در صورت ایجاد هرگونه تغییر در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و شرایط ارائه خدمات لیلاک در آینده، موارد مربوطه در همین صفحه اطلاع رسانی می گردد. استفاده ی مستمر کاربر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در این قوانین، از سوی لیلاک می باشد.
کاربر سایت با ثبت نام و استفاده از خدمات لیلاک موافقت خود را با تمام قوانین سایت اعلام کرده است لذا حق هرگونه شکایت و اقدام قانونی را در خصوص فعالیت های سایت از خود سلب می نماید.
استفاده از کلمات مناسب جهت استفاده در ایمیل در هنگام ثبت نام در سايت الزامی است. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، لیلاک می تواند نسبت به حذف حساب كاربر و قطع دسترسي وی به امکانات سایت اقدام نماید.
احترام به قوانين جمهوری اسلامی ایران و عدم نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست در هنگام ارسال نظرات در سایت الزامی است. در صورت مشاهده موارد مربوطه دسترسی كاربر به سایت برای هميشه قطع خواهد شد.
کاربر موظف به حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خویش است و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعات از طریق ایمیل کاربر و رمز عبور بر عهده کاربر می باشد.

در خصوص افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم رایانه وی مسئولیتی بر عهده لیلاک نیست.

کاربر موظف به تکمیل فرم سفارش با اطلاعات صحیح و کامل است. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و شرکت لیلاک هیچ گونه مسئولیتی در قبال ثبت اطلاعات و نشانی ناقص یا نادرست توسط کاربر ندارد.

استفاده کاربر از لیلاک به‌ نحوی که باعث آسيب، از کار انداختن يا ایجاد عیب در سایت شود ممنوع است. کاربر مجاز به دسترسی يا تلاش برای دسترسی به محتوایی که بنا به تشخیص لیلاک خارج از دسترس است یا ارائه نشده ‌نمی باشد.
لیلاک در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده مسئولیتی ندارد.
لیلاک مجاز به توقف سفارش‌‏گیری جدید و فروش بدون اطلاع قبلی است. در اینصورت تمامی سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال خواهند شد.

استرداد وجه

خریدار عزیز میتواند حد زمانی ثبت سفارش تا خروج کالا از انبار فروشنده ، اقدام به لغو سفارش کند ، و وجه واریزی خود را در کمتر از 1 روز کاری دریافت نماید

مدت زمان تحویل و شیوه حمل

ارسال اکسپرس : برای تهران ۱ الی ۲ ساعت . برای سایر شهرها ۱ الی ۲ روز کاری (ارسال توسط تیپاکس یا چاپار)
ارسال پستی : برای تهران ۱ الی ۲ روز کاری . برای سایر شهرها ۴ الی ۷ روز کاری (ارسال توسط شرکت پست)
سفارشات بالای ۲ میلیون تومان هزینه ارسال رایگان ، و نوع ارسال آن اکسپرس میباشد
سفارشات ثبت شده بعد از ساعت 19 ، روز کاری آینده ارسال خواهد شد

روند مرجوعی و نحوه فسخ خدمات

چنانچه کالا سفارش داده شده توسط فروشگاه به اشتباه ارسال شده باشد ، کالا صحیح مجدد ارسال و کالا اشتباه مرجوع میشود ، هزینه حمل و نقل بر عهده گالری لیلاک میباشد .
چنانچه مشتری کالا را به اشتباه سفارش داده باشد ، و یا به هر دلیلی درخواست عودت کالا را داشته باشد ، در صورتی که کالا پلمپ و مشابه شکل ارسال شده باشد، تا 7 روز قابل مرجوعی میباشد . و در اینصورت هزینه حمل از سفارش کسر و مابقی مبلغ عودت داده میشود .

نحوه پرداخت وجه

نحوه پرداخت وجه فقط بصورت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی میباشد

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

کالاهایی که دارای گارانتی میباشد ، طبق شرایط و مقررات ذکر شده داخل برگه گارانتی از طریق شرکت گارانتی کننده معتبر میباشد . حتما کارت گارانتی باید دارای تاریخ خرید و مهر فروشگاه لیلاک باشد